كابينت مشكي

مطالب مفيد مربوط به دكوراسيون و ديزاين

كابينت مشكي

۷ بازديد

در اين مقاله سعي كرديم بيشتر به اطلاعاتي راجع به كابينت مشكي و طيف رنگي مناسب با ديزاين و دكوراسيون آن را معرفي كنيم پس اگر به رنگ مشكي علاقه پاريد و ميخواهيد از آن در دكوراسيون خود استفاده كنيد با ما همراه باشيد:

كابينت مشكي شيك ۲۰۲۰

استفاده از كابينت سياه يا همان مشكي بدون رنگ هاي جانبي انتخاب خوبي نيست و به مرور باعث خسته شدن و دل زدگي ميشود و به همين دليل پيشنهاد مي كنيم به ست كردن آن با ساير رنگ ها دقت داشته باشيد. خوشبختانه رنگ سياه را مي توان با رنگ هاي گرم و روشن به خوبي ست كرد و به مزاياي متعددي دست پيدا كرد.

رنگ مشكي نشانه قدرت، شان و مقام، برجسته بودن، قطعيت و محصور بودن است. از اثرات رواني رنگ مشكي براي ايجاد يك ظاهر ظريف و ضخيم در خانه استفاده مي شود
مشكي رنگ فوق‌العاده‌اي براي دكوراتورهاست.
مشكي با رنگ‌هاي متاليك طلايي، نقره‌اي، مسي و برنج جلوه‌اي فوق‌العاده دارد.
مشكي رنگ خوبي براي كف‌پوش است. رنگ سياه و سفيد معمولا به صورت كاشي يا موزاييك مناسب كف سرويس‌هاي بهداشتي است چون با كنتراستي كه ايجاد مي‌كند فضاهاي كوچك را بزرگ‌تر نشان مي‌دهد.
مشكي به تنهايي به عنوان رنگ‌ ديوار چندان مرسوم نيست، محيط را بسته و مرغوب مي‌كند. اما براي اهميت دادن و تاكيد يك طرح، در زمينه‌هاي رنگي به كار مي‌رود.

 كابينت مشكي رنگ

كابينت سياه براي آشپزخانه با سبك دكوراسيون مدرن و كلاسيك انتخابي مناسب و ايده آل به شمار مي رود و اگر آشپزخانه منزل شما كوچك مي باشد بهتر است از اين رنگ كابينت ها در فضاي آشپزخانه استفاده نكنيد و در صورتي كه تمايل داريد كابينت هاي سياه رنگ را در آشپزخانه منزل تان نصب نماييد بهتر است در كنار آن ها از رنگ هاي روشن نظير سفيد و كرم و … استفاده نماييد

 

نكته‌ي ديگر حائز اهميت كه در انتخاب كابينت آشپزخانه مشكي بايد مدنظر قرار دهيد، دريافت نور طبيعي كافي است. همانطور كه اشاره شد كابينت‌هاي مشكي، بازتاب نور بسيار كمي دارند و نمي‌توانند نور دريافتي را به محيط منعكس كنند. بنابراين آشپزخانه‌اي كه در آن از كابينت مشكي‌ استفاده مي‌شود، بايد به حد كافي نور طبيعي خورشيد را دريافت كند و در  اصطلاح ، نورگير باشد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.